Sideq saleh artis baharu ketuhanan

Sideq saleh adalah penyanyi yang berkonsep ketuhanan atau membawa lagu-lagu yang bermesej serta nasihat. Sideq saleh berasal dari selangor. Saya masih baharu dalam industri banyak perkara yang masih perlu belajar dan perbaiki dalam industri ini. Saya bermula menyanyi pada di bangku sekolah dan terus keluar dengan kumpulan vocal group pada tahun 2009 iaitu kumpulan divinite vocal group. Dan pada tahun 2015 saya keluar secara solo. Sideq saleh merupakan artis dibawah label symphony production network. Single pertama saya secara solo berjudul "Ke Jalan Mu" dan pernah berada di carta nasyid radio institut kefahaman islam malaysia (ikim). Dan kini saya aktif dalam nyanyian sehingga sekarang dengan solo.

Itu lah serba sedikit tentang perjalanan seni sy yang masih baharu dalam industri ini. Harap kepada kawan-kawan dan sahabat semua dapat mendoakan dan mengokong perjuangan saya serta secara tak langsung dapat berdakwah dengan platfom nyanyian yang berkonsepkan ketuhanan serta lagu-lagu yang berunsurkan nasihat.

Semoga Allah yang dapat membalas jasa baik anda yang mendoakan saya dan menyokong saya sama ada sedar dan tidak sedar.
Sekian dari saya

Sideq saleh

"Lontaran suara, mendidik jiwa" 
Share on Google Plus

About sideq saleh

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comments :

Post a Comment